Next Fruit Generation en New Sensations presenteren vandaag het beeldmerk van de Sweet Sensation-peer.

Verleidelijke kus wordt beeldmerk Sweet Sensation-peer

Next Fruit Generation en New Sensations presenteren vandaag het beeldmerk van de Sweet Sensation-peer. De verleidelijke kus onderschrijft de unieke kenmerken van de zoete, rode peer. Sweet Sensation is vanaf oktober beschikbaar. Het nieuwe beeldmerk zal wereldwijd gebruikt worden bij de commerciële exploitatie van de Sweet Sensation.

Sweet Sensation is een nieuw perenras dat zich kenmerkt door haar prachtige rode blos en uitzonderlijk zoete smaak. Bijzonder is ook dat de peer zowel met als zonder schil gegeten kan worden. Met het beeldmerk richt Sweet Sensation zich, in combinatie met het uiterlijk en de smaak van de peer op jonge, hippe mensen die zichzelf graag verwennen met gezonde en lekkere producten. Consumentenonderzoek heeft uitgewezen dat deze groep graag nieuwe dingen probeert, zich wil onderscheiden van de massa en kennis over nieuwe producten graag deelt met vrienden en kennissen.

Het beeldmerk speelt in op deze bevindingen. Het ietwat ondeugende uiterlijk van het beeldmerk, een verleidelijke kus en het gebruik van warme kleuren geeft de Sweet Sensation een jonge, hippe en opvallende uitstraling in het schap. Vanaf oktober zal de Sweet Sensation breed beschikbaar zijn via The Greenery.

 

Het beschikbare volume Sweet Sensation zit duidelijk in de lift. Tot op heden zijn ca. 205.000 bomen aangeplant. Voor het komende plantjaar zijn ook al veel bestellingen binnen. Dit betekent dat de beschikbaarheid van Sweet Sensation in komende jaren flink groeit. Voor informatie over de teelt en beschikbaarheid van bomen kunt u terecht bij New Sensations